
Het AIDA model werd voor het eerst gebruikt in 1925 in het boek Theories of Selling van E.K. Strong, maar is nog steeds super actueel. AIDA is een afkorting die staat voor: Attention (aandacht) Interest (interesse) Desire (verlangen) Action (actie) Het AIDA model gaat over het beslissingsproces van de consument voordat hij of zij een product of die...
Gevonden op
http://www.managementgoeroes.nl/marketing-modellen/aida-model/

Het AIDA model werd voor het eerst gebruikt in 1925 in het boek Theories of Selling van E.K. Strong, maar is nog steeds super actueel. AIDA is een afkorting die staat voor: Attention (aandacht) Interest (interesse) Desire (verlangen) Action (actie) Het AIDA model gaat over het beslissingsproces van de consument voordat hij of zij een product of die...
Gevonden op
http://www.managementgoeroes.nl/marketing-modellen/aida-model/

Attention, Interest, Desire & Action. Aan deze vier kenmerken moet een commerciële uiting voldoen.
Gevonden op
http://www.marketingman.nl/i/definities-marketing-begrippen

Attention, Interest, Desire & Action. Aan deze vier kenmerken moet een commerciële uiting voldoen.
Gevonden op
http://www.marketingman.nl/i/definities-marketing-begrippen

Kenmerken waaraan een commerciële uiting moet voldoen. Attention, Interest, Desire en Action.
Gevonden op
http://www.zeba.nl/Jargon

Kenmerken waaraan een commerciële uiting moet voldoen. Attention, Interest, Desire en Action.
Gevonden op
http://www.zeba.nl/Jargon
Geen exacte overeenkomst gevonden.