AIDA model definities

Zoek op

AIDA model

AIDA model logo #11264Het AIDA model werd voor het eerst gebruikt in 1925 in het boek Theories of Selling van E.K. Strong, maar is nog steeds super actueel. AIDA is een afkorting die staat voor: Attention (aandacht) Interest (interesse) Desire (verlangen) Action (actie) Het AIDA model gaat over het beslissingsproces van de consument voordat hij of zij een product of die...
Gevonden op http://www.managementgoeroes.nl/marketing-modellen/aida-model/

AIDA model

AIDA model logo #11264Het AIDA model werd voor het eerst gebruikt in 1925 in het boek Theories of Selling van E.K. Strong, maar is nog steeds super actueel. AIDA is een afkorting die staat voor: Attention (aandacht) Interest (interesse) Desire (verlangen) Action (actie) Het AIDA model gaat over het beslissingsproces van de consument voordat hij of zij een product of die...
Gevonden op http://www.managementgoeroes.nl/marketing-modellen/aida-model/

AIDA model

AIDA model logo #10876Attention, Interest, Desire & Action. Aan deze vier kenmerken moet een commerciële uiting voldoen.
Gevonden op http://www.marketingman.nl/i/definities-marketing-begrippen

AIDA model

AIDA model logo #10876Attention, Interest, Desire & Action. Aan deze vier kenmerken moet een commerciële uiting voldoen.
Gevonden op http://www.marketingman.nl/i/definities-marketing-begrippen

AIDA-model

AIDA-model logo #10324Kenmerken waaraan een commerciële uiting moet voldoen. Attention, Interest, Desire en Action.
Gevonden op http://www.zeba.nl/Jargon

AIDA-model

AIDA-model logo #10324Kenmerken waaraan een commerciële uiting moet voldoen. Attention, Interest, Desire en Action.
Gevonden op http://www.zeba.nl/Jargon
Geen exacte overeenkomst gevonden.